15 iulie 2010

...Moments of GRACE...

Astazi se face o luna de cand nu am mai scris... 
Idei exista, dar de la minte pana la mana pana la blog ... e cale lunga... 

Zilele trecute o persoana foarte foarte foarte speciala, mi-a adus aminte de momentele de gratie, de har pe care Dumnezeu le ingaduie in viata noastra. 
Momente uneori uimitoare prin simplitatea lor...

Vorbind cu acea persoana am ajuns la concluzia ca simpla existenta a unei flori in gradina din spatele casei poate sa fie un moment de gratie, daca atunci cand privesti la ea, iti aduci aminte de Cel ce-a creat totul, floarea si omul... 

In gradina nu am doar o floare, nu am stat sa le numar, dar sunt muuulte momente de gratie acolo :)... Va impartasesc si voua cateva... Doar pentru ca momentele de har iti sunt date sa le impartasesti si celor care iti sunt dragi...

Dumnezeu sa va daruiasca cat mai multe momente de har!!!

2 comentarii:

  1. Woowwww ... wunderschon ...
    Florile sunt foarte frumoase ...
    Si gandurile la fel ...
    Good to have you back sis ...
    Sei gesegnet!

    RăspundețiȘtergere