29 ianuarie 2011

Jurnalul unei Biblii ...

IANUARIE: Se anunță un an foarte aglomerat. Cei mai mulți din familie au hotărât să mă citească zilnic, tot timpul anului. M-au ținut ocupată timp de două săptămâni, acum m-au și uitat deja.

FEBRUARIE: Ieri am fost ștearsă de praf. Proprietarul meu m-a folosit câteva minute săptămâna trecută. A avut un schimb de cuvinte cu cineva și a căutat niște versete să-l contrazică.

MARTIE: Prima zi a lunii am fost foarte ocupată. Proprietarul a fost ales în comitetul bisericii, chiar m-a dus cu el în biserică, pentru prima dată anul acesta, de Paști.

APRILIE: Bunicul a venit în vizită la noi. M-a citit timp de vreo oră. Se pare că se gândește mai mult la mine acum, decât o făcea când era tânăr.

MAI: Am câteva pete verzui pe pagini. Au pus la presat câteva flori de primăvară între paginile mele.

IUNIE: Arăt ca o carte de însemnări. Mi-au burdușit paginile cu tăieturi de prin ziare, tipare de croitorie și cupoane. Una dintre fete se mărită.

IULIE: Azi m-au pus în geamantan. Cred că suntem în vacanță. Aș fi stat mai bucuroasă acasă decât să stau aici înghesuită printre lucruri tot timpul lunii.

AUGUST: Mă aflu în geamantan.

SEPTEMBRIE: Sunt din nou la locul meu pe raft. Am o serie de tovarăși: o carte de povești și câteva broșuri cu desene. Doamne, cât aș vrea să fiu citită, măcar cât le citesc pe ele.

OCTOMBRIE: M-au folosit puțin astăzi. Unul dintre ei este bolnav. Chiar acum m-au lustruit și stau pe masă, la mijloc. Cred că vine la ei păstorul.

NOIEMBRIE: Sunt din nou la locul meu vechi. Au căutat pentru câteva momente ceva cupoane din ziare printre paginile mele. Unul dintre copii m-a luat și a întrebat: ”Asta-i o carte de mâzgălit? Pot desena pe ea?”

DECEMBRIE: Se pregătesc cu toții de Crăciun, așa că în curând n-o să mă mai văd dintre cutiile de cadouri și hârtii de împachetat.

*luată dintr-o revista, autor necunoscut

Aproape a trecut prima luna din noul an. Biblia ta ... ce ar avea de spus despre tine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu