12 martie 2011

Heaven ... from my backyard ... (1)

Mă fascinează cerul... dar mai ales Cerul ;)(dar pana va veni vremea să-l văd pe unul mă mulțumesc cu celălalt) ... De foarte multă vreme norii sunt printre cele mai frumoase cadouri pe care le primesc de la TATA ... EL fără greș, de fiecare dată când mai dă depresia peste mine, îmi trimite câte-o bucurie de-asta, aparent insignifiantă pentru unii...Minunată pentru alții ( știu cel puțin o persoană căreia îi plac la fel de mult norii și care mai dă din când în când pe-aici :gluma: ... Mădă... la tine mă refer :P ) ... Am tot întors o idee pe toate părțile și în cele din urmă am hotărât să o pun în aplicare aici... Poate nu sunt pozele de foarte mare calitate... și poate o să pară obositor cadrul fix al pozelor... ( nu toată ziua bună ziua m-am mutat de la o casă la alta :)) ... și nici vecinii nu-și schimbă înfățișarea caselor doar ca să am eu cadru mai interesant la poze:P:)) ) Important oricum e CERUL ... :)
                                                         
Poze făcute cândva în 2005 :) ( cel mai probabil primăvara )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu