9 iulie 2011

Daily Bread ... (8)

Pentru timpuri ca acestea am fost chemati de Dumnezeu sa-I fim sfinti.
De-a lungul timpului cred ca fie care om si-a pus macar o data intrebarea:”De ce sunt eu pe acest pamant?”... Imi place raspunul pe care Mardoheu i-l da Esterei: pentru ca sa iti ajuti poporul, oare de ce altceva sa fi ajuns imparateasa, exact cand s-a ridicat un vrajmas asa de puternic. In timpuri ca acestea pe care le traim acum, e foarte greu sa nu te intrebi, ce ai de facut, de ce a ingaduit Domnul sa fi pe acest pamant? Fiecare avem  misiuni diferite, unii mai evidente, altii nu sunt asa de expusi, dar toti, TOTI suntem chemati sa fim sfinti. A fi sfant nu e ceva ce faci pentru tine, si nici nu se poate sa fi sfant prin propriile puteri. In Levitic 20:26 Dumnezeu ii cheama pe israeliti in felul urmator: Voi sa-MI fiti sfinti, caci Eu sunt sfant.
Dumnezeu nu ne da argumente, nu sta la discutii, poate singura explicatie, la tot ceea ce ne cere El (inclusiv sfintenia) este o alta expresie repetitiva din Levitic: caci eu sunt Domnul, Dumnezeul vostru.
E greu sa fi sfant, si e omenesc a gresi, important e sa vii inaintea Domnului cu incercarile tale nereusite si sa Il lasi sa faca din ele capodopere ale vointei Lui.

Melodia zilei: Wayne Watson - For Such A Time As This
Wayne Watson - For Such A Time As This
   
  Asculta  mai multe  audio   pop



(09.07.2010 - R.A.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu