15 septembrie 2014

Confesiuni din ploaie...


Plouă... Plouă de-azi noapte... Și eu sunt la dietă...
Nah ... ce legătură poate avea ploaia cu dieta?... Nu prea are ce-i drept...
Doar că și vremea îmi demonstrează că nu sunt normală în sensul ”normal” al cuvântului...
Nu se putea să-mi vină și mie cheful de mișcare pe o zi cu soare... nuuu... ci tocmai azi... când plouă... nu mi-a dat pace toată ziua gândul că-mi este neaparat necesară o plimbare prin ploaie... doar eu și umbrela mea albastră pentru două persoane...
Așa că, m-am oprit la Lidl după lucru... Am cumpărat câte una alta... și neaparat o figurină de-aia nouă (nici nu m-am uitat să văd ce-am nimerit)...
Când am ieșit din magazin m-am uitat la ceas: 17:20... Timp propus până acasă: maxim 40 minute cu tot cu o oprire la doctor...
(Ca fapt divers: am ajuns acasă cu 8 minute mai devreme...)
Mi-am dat drumul la muzică, am băgat căștile în urechi și plecată am fost...
Mergând pe drum am avut timp să observ destule chestii:
... melci atârnați pe gard... în cel mai artistic mod posibil... cei care mă cunosc... știu că pentru mine ar trebui să se inventeze un indicator de circulatie cu: ATENȚIE!!!! MELCI =))
... un copil care voia neaparat să-și ude umbrela, dar maică-sa nu-l lăsa nicicum... ca ei mergeau pe unde era acoperit... de ce sa tină umbrela în ploaie fără copil :)) ... cam oprimat săracu' ... de dragul lui m-am bagat cu umbrela prin toate șiroaiele posibile... doar pentru că ... PUTEAM... și pentru că mama pe mine deja mă lasă în pace... :)) cu ”bălțile” mele :))
... o fătucă cu nasu în ditamai iPhone-u ...  ma gândeam: mândro mai dă un ochi pe de-lături... dacă dai cu nasu în vreo baltă nici tot orezul din lume nu o să-ți aducă destui chinezi cât să-ți repare telefonul... poate te mai alegi și cu o chelfănea... mustrare de la părinți...
... alti melci... și mai artistici... niste frunze rugnii de un roșu umed... cum numai ploaia le poate face...
... un băiat într-o mașină.... cu nasul în telefon... m-a făcut să pufnesc de la înălțimea muzicii din căști... măcar eu îmi țin ochii liberi să văd stropii de ploaie... bine că era parcată mașina...
... o duduie în niște colanți ... care m-a dus cu gîndul la tăiatul porcului și la făcutul de cârnați... dar era frumoasă ... nu atâta din cauza ei... cât pentru zâmbetul care i-l pusese pe față prietenul de lângă ea...
... un nene care, tot cu nasu în telefon era să-și ia o usă în bot... (intra la pariuri... deci unora nu le-ar fi milă de el)...
... un el și-o ea... spre vârsta a 3-a... se dau jos dintr-un Mertzan... ea îl pune să verifice dacă e încuiată mașina... dar în loc să-i țină umbrela ... ea pleaca liniștită și-l lasă-n ploaie sa-o urmeze cumințel...
... o tanti care era să se proptească cu năsucu-n ușa reprezentanței Avon ... m-am uitat la ea cu milă... era închisă șandramaua deja de vreo oră jumătate...
Ajung în sfârșit la cabinet... intru... îmi las umbrela lângă ușă... și fac pe diva afectată... nasu' sus ... privirea spre uşă... şi direct la cabinet...
De-obicei nu suport oamenii care fac așa, și stau cuminte la rând... dar aveam rețeta gata de vineri, deci doar am luat-o și-am fugit... înainte să-mi aud ceva înjurături...
În drumul spre casă am dat și de-una bucată tip handsome... și mi-am zis: ploaia asta... scoate tot felu' de specimene la iveală... too bad my heart is taken ... :))
Am avut şi noroc... nu a simţit nimeni nevoia să îmi ofere o baie gratuită cu miros de cauciuc...
În încheiere... cred că astăzi un remake al filmului ”Singing in the rain” l-ar avea ca protagonist pe Justin Bieber... Gene Kelly n-ar mai avea nici o șansă... Și probabil filmului i s-ar zice: ”Texting in the rain” :))
... Ah da... personajul feminin ar fi interpretat de Lady Gaga... și la sfârșit probabil toți s-ar sinucide din cauza ”depresiei”...

Cam atât din ploaia de astăzi... acum vă las deoarece mă strigă niște chipsuri...
Nu vă faceți griji... n-am uitat de dietă... tocmai de aia îi împart cu mama și frate-miu...

O seară ploioasă extraordinară vă doresc...
Și dacă la voi nu plouă... fiți liniștiți v-o trimit eu cu drag...

*sursă poză => AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu