23 noiembrie 2010

Cavalerismul nu a murit sau... Binele atrage binele

Azi am trait o experienta interesanta, poate banala pentru unii, poate comica pentru altii.
Ziua de azi a fost ca oricare alta zi de marti, inca o zi pe care am primit-o de la Dumnezeu, speciala si totusi la fel.
Am plecat la cursuri, si am intrat in supermarketul de cartier cu ideea sa-mi cumpar o sticla de apa minerala, nimic nou aici. Am luat prima sticla de pe raft si m-am indreptat spre casa de marcat. Cineva isi platea cumparaturile, mai era o femeie si un tip la rand si in fata mea o doamna mai in varsta, toti cu destule cumparaturi in cosuri, am respirat adanc hotarata sa ma uit pe pereti timp de 10 minute. Spre mirarea mea, tipul se intoarce si-i face semn batranicii sa treaca in fata lui. Ma gandeam: so what, trece ea si dupa se pune el la loc. (auzisem eu povesti de genu ca uneori, in alte tari se mai intampla sa te lase cineva in fata lui/ei la casa de marcat de la supermarket). Batranica refuza, iar tipul zice ceva intr-o limba straina (habar nu am in care) si in cele din urma batranica accepta si trece in fata lui. Acum urmeaza extraordinarul, tipul se transforma in baiatul ala dragutz si foarte gentil care imi face si mie semn sa ca pot sa trec in fata lui. Prima reactie : oooo de ce sa ma tin sa nu pic jos... Logic am renuntat la idee(prea complicata) am zambit, am spus : Thank you! (macar atat daca tot am auzit ca vorbea altceva decat romana) si am trecut cu un loc mai in fata la coada.
Concluzia: atunci cand te simti bine in pielea ta, atunci cand sti sa zambesti si sa zici multumesc, atunci cand ai bucurie in inima... atragi lucruri bune... sau cel putin nu le mai vezi pe cele rele chiar in negru...
Iar ca ziua sa fie completa cand ma intorceam de la cursuri, mergand agale cu o colega, am simtit ca venea cineva in spatele nostru, si am preferat sa ma dau la o parte decat sa impiedic pe cineva grabit... Si baiatu care a trecut pe langa noi a zis : mersi... in zilele noastre nimeni nu mai zice: mersi ca te-ai dat din fata mea :)) poate doar daca treci pe rosu, desi atunci mai repede iti aud urechile alte chestii... 
O zi interesanta... O zi banala, sau poate nu prea... O zi in care mi-am dat seama ca inima noastra, si CINE e in inima noastra face toata diferenta intre noi si ceilalti...
PS: sper sa prindeti ideile principale nu sa ma intrebati de baieti :P:))

4 comentarii:

  1. haha :)) interesant..really...am patit si eu o chestie de genu asta in Germania :D si mai fac si eu din cand in cand asta..si spun si multumesc cand e nevoie...concluzia...exista si romani oameni :))=)) si modesti :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) ideea tocmai asta era... ca tipul din supermarket era strainez :D:));) dar nah ala de seara probabil s-a intamplat ca sa se echilibreze balanta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. dupa cum ma stii eu sunt o pers foarteee politiocoasa ... sincer toti se mira .. de unde vine aceasta politete a mea.. dar ma bucur ca pot arata ca se poate si altfel !
    you go girl :*

    RăspundețiȘtergere
  4. :) ... cavalerii raman cavaleri ... si asta forever ... :)
    Acuma poate pricepeti de ce imi place istoria :lol: :P

    RăspundețiȘtergere