28 decembrie 2010

WHO are the 4 Ladies of Life?...

Acum cateva saptamani bune, am facut o postare, carora unora li s-a parut interesanta, si am promis atunci ca va exista o continuare. Postarea o gasiti AICI si acum implinirea promisiunii:
” Cei dintai vor fii cei din urma ” :P ... asa ca incep cu ultima poza de acolo si voi termina cu prima :)
Lady Heart - loving even when she could give up, bringing warmth around when the cold seems invincible.
Lady Mystery - Makes life worth while, never knowing what the next minute brings, but making the most of every second.


Lady Nature - down to earth, always with a good plan, and determined to do whatever it takes to help.






Lady Air - complete airhead, complicatedly simple or simply complicated, or maybe both.







Unele din cele mai dragi persoane ale sufletului meu... ( Da, si eu imi sunt draga, vorba unei alte prietene dragi: I love myself - copyright Airamana ;) ) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu