9 iunie 2011

Daily Bread ... (6)

Totul pentru Isus!
Ingrijorarea ne loveste din toate partile zilele astea. Mi se pare ca sunt/suntem din ce in ce mai descurajati. Sau ca ne e din ce in ce mai greu  sa ne incredem in Cel ce a zis : EU SUNT!
Daca Dumnezeu ESTE, si noi suntem in El, nu ar trebui sa ne mai lasam prada ingrijorarii, stiu ca e greu, si gasim tot felul de motive sa justificam ingrijorarea:  sunt doar un om, diavolul incearca sa ma ispiteasca, eh ce sa-i faci asta-i viata...
Eu cred ca a venit timpul sa spunem : Destul! Sa ne ridicam din groapa ingrijorarii, sa ne vedem puternici in si prin Acela care este Atotputernic, iar diavolului sa ii spunem pe nume dar mai ales sa ii spunem : Inapoia mea, Satana! Tot ceea ce sunt, fac si sper este DOAR pentru Domnul meu Isus!

Melodia zilei: Robin Mark - Jesus, all for Jesus
 Robin Mark - 12  Jesus, All For Jesus
   
  Asculta  mai multe  audio   traditionala
 
(09.06.2010 - R.A.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu