9 octombrie 2011

... ganduri ... (12)

...even in the best of marriages problems don't leave...
people do
(Loving Leah)
Chiar daca, nu am fost de-acord cu unele aspecte ale filmului, citatul asta cred ca o sa ramana cu mine multa vreme...
Problemele apar chiar si in cele mai bune casatorii... Ce e trist, e ca uneori, unul sau altul din soti alege sa plece, lasand astfel problemele sa ramana... Oare de ce nu se prefera alungarea problemelor si ocrotirea partenerului de viata?... Uneori se argumenteaza: pai fix el/ea este problema...ciudat cum ai ales sa te casatoresti cu ”o problema” - ce zice asta despre tine in primul rand?... Multi spun: nu era asa si asa cand ne-am casatorit, uneori admit, poate nu ai vazut anumite trasaturi de caracter de la inceput, dar de cele mai multe ori se alege ignorarea anumitor defecte zicand: las ca il/o schimb eu dupa... Decat cu asa premise mai bine deloc...
E asa de usor uneori sa lasam oamenii sa plece in loc sa ”alungam” problemele prin gasirea unei solutii...
Mai demult ma gandeam ca poate 1 Corinteni 13 e un manual utopic pentru o dragoste utopica... Dar am realizat ca aplicarea principiilor de-acolo in cele mai simple relatii interumane aduce roade... Depinde doar cat de mult din tine esti gata sa sacrifici...
Love is patient...Love is kind...Love him/her as you love yourself... De multe ori in casatorie se vede cat de mult ne uram pe noi insine...
Ma ocrotesc pe mine prin ranirea celuilalt...
Realitatea mi-o fac eu singura...si aleg ca atunci cand va fi vremea... problemele sa plece si el sa ramana... ma ocrotesc pe mine protejandu-l pe el...
Daca el alege sa nu sa faca acelasi lucru, depinde doar de cat de bun exemplu ii pun eu in fata ochilor...

Pentru sfarsit, versul meu favorit de la Superchick: ” we live...we love... we forgive and never give up ”

Sa aveti o saptamana binecuvantata!

4 comentarii:

  1. Multumesc, Rebe, la fel! Frumoase ganduri si sunt de acord cu tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, sa nu renunti niciodata la scris si la principiile tale. Esti adorabila.

    RăspundețiȘtergere
  3. As zice chiar ca parca ai fi casatorita de multi ani :lol: deci zic sa te uit bine prin prejur caci esti pregatita pentru o casatorie de succes cu asa ginduri :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) teoria ca teoria dar practica ne omoara =)) ... degeaba is eu pregatita... am impresia ca el inca e in ”scoala” si pana nu gata nici nu ma gaseste :))

    RăspundețiȘtergere