2 noiembrie 2014

Iubire


Benoni Catană
Cel mai frumos cuvânt s-a scris la cruce:
IUBIRE...
Tu ești un univers cu soare veșnic răsărind,
O lume mai presus de așteptări,
Te contemplăm de-atâta timp
și-n tine încă n-am găsit
ceva de care să ne poticnim...
Cel mai înalt cuvânt s-a scris la cruce:
IUBIRE...
De când Te-am cunoscut murind în locul meu
îndurerat, batjocorit și lepădat,
ca eu, cel păcătos, murdar și vinovat
să pot trăi,
mă simt legat cu mii de funii de iubire
de viața Ta
și-mi pare că trăind, trăiesc în locul Tău,
că nu mai sunt al meu!...
Și răscolit de-așa o dragoste
la care nici nu m-am gândit,
Te voi chema Isuse, Domnul meu,
Prieten bun și veșnic Dumnezeu...
S-a scris la cruce,
dincolo de-a ochilor citire
cel mai frumos, cel mai înalt,
cel mai răscolitor cuvânt:
IUBIRE...

*sursă poza: AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu