21 octombrie 2010

Impresii din noul an...

NU va speriati :D nu am ramas in urma... si nici nu am luat-o inaintea timpului... :))
Au trecut deja 2 zile din noul meu an de viata... al 23-lea sa fiu mai exacta... Am tot stat sa ma gandesc oare ce sa scriu...oare cand sa scriu... oare mai are rost sa scriu... Si pana la urma am decis sa las muzica sa vorbeasca pentru mine... Melodia Beautiful de la Group1Crew, de pe ultimul lor album Outta Space Love... Exact cum ar trebui sa ma vad si sa ne vedem fiecare dintre noi... Suntem frumoase/frumosi pentru ca Dumnezeu ne-a creat dupa chipul si asemanarea Lui, atat de asemanatori dar totusi atat de diferiti... Frumusetea este exact unde trebuie, si se vede atunci cand stim sa privim asa cum ne vede Cel ce ne-a creat! 
Mesajul pentru poza este: When you only get the rain make your own rainbow!


Atat mesajul de la poza, cat si melodia, sunt pentru toate cele care cititi acest blog( si pentru toti, sa nu se simta careva dat la o parte :P )... dar intr-un mod foarte special ii dedic aceasta postare Madalinei, se stie ea care :D o persoana foarte speciala, cu care am deosebita onoare sa impart ziua de nastere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu