28 octombrie 2010

Miros de Craciun...

Azi am simtit miros de Craciun, o sa va intrebati : cum? nici nu e gata octombrie si deja visezi la Craciun?
Sincer si eu ma intreb acelasi lucru, daca ar fi fost dupa a treia escapada la autoritatea publica, m-as fi inteles, dar era doar prima, si in timpul celor 3 minute de acolo pana acasa, am simtit miros de Craciun... de unde nu stiu, dar mirosea a brad si a saloane(adica bomboane de Craciun pentru cei care nu stiti termenul)... Gandul mi-a zburat direct la zapada si la Acasa (adica acasa in Csb)... Abia astept sa vina timpul pentru asta, dar trebuie sa am rabdare sa treaca toamna prima data, asa ca am luat decizia sa deschid ochii bine, sa ma bucur de nuantele de galben disponibile, sa admir porumbeii care mai stau prin copacul din fata ferestrei, sa imi fac in cele din urma supa-crema de ciuperci la care tot visez de asta-vara :)) (si pe care tot n-am verificat sa vad care era termenul de valabilitate, deja e langa mine, si nu par sa fiu mai zapacita ca de-obicei, deci probabil e buna)...
A fost o zi normala azi... inca este, o zi in care am facut drumuri si cu rost si fara rost, o zi in care m-am zapacit cand am vazut un baiat dragutz in departare si am incurcat cifrele de la codul de la interfon(bine ca a luat-o pe alta parte)... Ciudat cum poti sa fii indragostita si totusi sa te zapacesti cand vezi alta persoana, cum ar fi fost daca l-as fi vazut pe el? Cred ca uitam de cod si dadeam direct in sticla :))... 
Eh toate bune si frumoase, dar in curand ma apuca ganduri legate de dizertatie, asa ca dragostea la primavara, sau poate intr-o zi ploioasa cu ceai de scortisoara intr-o cana speciala :)...
Si in timp ce eu vorbesc de zile ploioase... a iesit soarele... lumina este de apreciat, dar totusi nu sunt asa de zapacita cat sa deschid geamul... desi poate vantul mi-ar mai pune putin ordine in ganduri...
Cam atat pentru ziua asta de toamna... la voi cum e?

3 comentarii: