5 aprilie 2011

Dragostea ...

Nu-Mi spune nimic! ... Iti cunosc mizeria, necazurile, luptele si ispitele sufletului tau.
Insa, asa cum esti, da-Mi inima ta!
Daca astepti sa devii mai bun ca un inger pentru ca sa Mi te daruiesti
Si sa-Mi daruiesti iubirea ta,
Atunci nu vei ajunge sa Ma iubesti niciodata.
Chiar daca esti las, fricos, neincrezator in implinirea dragostei si in savarsirea sfinteniei,
Chiar daca ai sa cazi in acele pacate pe care nu ai mai vrea sa le faci,
Nu-ti dau voie sa nu Ma iubesti!
Iubeste-Ma asa cum esti!
In orice moment si-n orice situatie te-ai afla,
In credinciosie sau in tradare, in ravna sau in apatie,
Iubeste-Ma asa cum esti!
Vreau sa Ma poti iubi din putina si saraca ta inima.
Daca astepti pana ce vei ajunge desavarsit, n-ai sa Ma iubesti niciodata...
Pentru ca niciodata nu vei ajunge desavarsit.
N-as putea sa fac Eu oare din fiecare fir de nisip un serafim,
Un inger care sa straluceasca de curatie si dragoste?
Nu sunt Eu Domnul Dumnezeul care am creat toate si pot totul?
Omule, ti-ai dat tu viata vreodata pentru lume, din dragoste pentru oameni?
Sau ai murit tu vreodata din iubire pentru cineva?
Atunci. din ce motiv nu Ma lasi sa te iubesc?
Fiul Meu (fiica mea) lasa-Ma sa te iubesc!
Eu iti vreau inima, care este locasul Meu!
Desigur, cu timpul te voi transforma.
Insa, pana atunci, iubeste-Ma asa cum esti acum!
Fiindca vreau ca dragostea ta pentru Mine
Sa se nasca din putina si saraca ta inima,
Din adancul neputintei si murdariei tale.
Eu te iubesc si atunci cand esti slab si necurat
Nu pentru a-ti incuraja necuratia, ci pentru a-ti da sansa sa ajungi la curatie.
Nu vreau o dragoste izvorata si hranita din mandria virtutilor tale
Ci dintr-o inima smerita, pe care sa O pot curati oricand.
N-am nevoie de virtutile tale, de talentele tale, de intelepciunea ta.
Vreau doar sa Ma iubesti si sa lucrezi din dragoste si cu dragoste pentru Mine.
Nu doresc virtutile tale.
Esti atat de slab si de mandru, incat, daca ti le-as accepta,
Nu as face decat sa-ti hranesc amorul propriu
Si, in final, nu M-ai cinsti.
Deci ele sa nu fie un motiv pentru care stai departe de Mine.
Apropie-te cu dragoste!
Iubeste-Ma deci si pacatele-ti vor fi spalate, iar tu vei fi fericit!
As vrea sa fac prin tine lucruri mari pentru mintea omeneasca.
Dar esti tu pregatit sa umbli in umilinta?
Nu incerca sa-Mi platesti iubirea cu nimic!
Nu mai sta departe de Mine!
Iti lipseste sfintenia pe care numai Eu ti-o pot da
Si o inima gata sa Ma iubeasca oricand si pana la capat...
Astazi, Eu stau la usa inimii tale ca un cersetor.
Eu, singurul si adevaratul Imparat si Domn.
Eu bat si astept...
Grabeste-te sa-Mi deschizi cu smerenie!
Nu mai aduce ca motiv intinaciunea si saracia ta,
Daca ti le-ai cunoaste cu adevarat si pe deplin, ai muri de durere...
Dar ceea ce M-ar durea pe Mine
Ar fi ca tu sa te indoiesti in continuare de dragostea ce ti-o port.
Crede ca Eu pot totul si tu nu poti nimic fara Mine,
Doar sa pacatuiesti...
Atat poti fara ajutorul Meu...
Nu te increde in tine fara Mine,
Caci astfel, voi fi nevoit sa te las sa cazi
Daca te-apreciezi singur si te umfli de mandrie.
Nu te framanta ca nu ai virtuti.
Iti voi da sfintenia Mea.
Deschide-ti inima prin cainta si primeste-Ma in potirul sufletului tau.
Lasa ca sangele Meu sa curga in sangele tau si inima Mea sa bata odata cu inima ta.
Orice s-ar intampla, nu astepta niciodata sa devii sfant fara Mine
Pentru ca abia apoi sa Ma iubesti
Fiindca astfel nu Ma vei iubi niciodata.
Si-acum du-te si sa tii minte ca EU sunt cu tine!



Nu stiu cine a scris randurile de mai sus, o prietena le-a spus duminica la bise, si cand am intrebat-o de unde le are mi-a zis ca de la o prietena... deci ... De la prietena prietenei mele pentru voi cei care treceti pe-aici :D ... Enjoy Life Today... With DADDY (GOD)

2 comentarii: