7 mai 2011

Memories ...

Exista uneori momente, locuri in viata care iti lasa senzatia de atemporalitate... Undeva in afara timpului... Sau poate un eveniment la care nu simti cum trece timpul si atunci cand se termina iti dai seama ca ti-ai fi dorit sa dureze cel putin dublu... Pentru cei care ati experimentat Plopu stiti la ce ma refer ... Totusi nu e vorba de tabara ;) ...
Anul trecut a doua sau a treia zi dupa concertul MWS de la Brasov ii spuneam unei prietene ca prefer inca sa nu vorbesc despre cum a fost, deoarece mi-ar place sa mai tin putin in suflet momentele frumoase, parca atunci cand incepi sa le povestesti incetul cu incetul nu mai sunt doar alea tale.
Daca la MWS am avut sentimentul acesta probabil de concertul de-acum 2 zile ar trebui sa vorbesc peste vreo luna :)) sau poate sa fiu egoista si sa tin totul pentru totdeauna doar pentru mine... Cei care n-au fost...pierderea lor... Cei care au fost :)) n-au nevoie de o repovestire...

Dar totusi sa nu ziceti ca nu m-a invatat mama sa impart si cu altii... Va dau si voua putin din sufletul meu...

05.05.2011
CLASSIC PETRA
(Back To The Rock World Tour)
Sala Petofi Csarnok (logic cu caractere specifice:P) 
Budapesta - Ungaria

Dupa ce-am intrat in sala mi se parea ca e destul de putina lume... sincer nu am stat sa numar nici la inceput nici la sfarsit :)) cum sa pierzi vremea cu matematica intr-un moment pe care doresti sa-l savurezi si sa-l conservi pentru totdeauna in inima?;) ... Nu stiu cum a trecut timpul alocat trupei din deschidere, cantau bine ...pacat ca nu intelegeam eu ce spun :))( dar tot nu m-au motivat destul cat sa imi doresc sa stiu ungureste :-” )
... Parca inca nu pot transpune multe emotii in cuvinte :)) prima data cand au intrat cei de la Petra pe scena... chiar nu stiam unde sa ma uit... oricum fost destul de greu pe parcursul serii sa ma uit in 5 locuri... chiar mi-am dorit sa fii avut 5 perechi de ochi nu doar una :)) ... 5 nume: Mark Kelly, Louie Weaver, John Lawry, Bob Hartman, Greg X. Volz ... Classic Petra ... Melodii una si una... dar putine rau de tot :)) daca se putea le faceam eu playlistu :)) si probabil inca mai eram prin Budapesta la ora asta :D ...
Concluzia ar fii ( desi stiam de mult asta ) ca Dumnezeu vorbeste fiecaruia diferit si El se lasa gasit cand Il cauti din toata inima... nu conteaza ca iti vorbeste prin versuri, prin muzica, prin privelisti, conteaza cat de mult esti tu gata sa asculti, sa vezi, sa intelegi...
Mai multe... poate altadata... Sau si mai bine ... data viitoare sa nu mai ratati ceva ce nu stiti daca o sa mai apucati vreodata sa faceti/vedeti/auziti :P ... 
Si daca tot scriam la inceput de senzatie de atemporalitate ... Va las si o poza care sa se potriveasca :P:))

Un comentariu:

  1. Welll ... welcome to za real world ... dar keep and treasure all the memories an'all za moments ...
    Nu cred ca tre sa mai zic si de ce ... :P

    RăspundețiȘtergere