23 mai 2011

... Weirdly strange ... or ... Strangely weird ...

Azi ma gandeam ca nu o sa am ce scrie... Se pare ca inspiratia vine atunci cand trebuie :)) ...

Have you ever felt the need to do something that may appear weird to others? Well I do :)) and I did :))
Exact inainte sa plec la curs a inceput ploaia... M-am uitat pe geam, pff, nothing much ...ma duc ce altceva sa fac :)) Pana am ajuns la usa blocului parea o idee buna... cand am iesit pe usa... nu m-am mai simtit atat de nerabdatoare pentru absorbtie academica :))
There is an expression in english: it's raining cats and dogs ... ei bine... :)) la mine a plouat mai repede cu hipopotami si rinoceri :))... Dar daca tot am iesit pe usa... macar sa ma duc pana la magazin... dar de ce sa ma duc la magazinul care e la 5 minute de mine... ma duc la cel care e la 15 :)) ... Weirdly strange... Strangely weird... who knows... :))
Totusi a fost frumos... eu ... umbrela ( asa inutila cum a fost:)) )... ploaia... DADDY ...mirosurile... culorile... fulgerele... tunetele... putere intensa palpabila...
A fost interesant cum atunci cand nu ai avea motiv sa te superi ca te stropesc masinile ( esti deja uda pana la piele ) fix atunci conduc mai incet :)) probabil adrenalina e mai gustoasa cand uzi pe cineva care e uscat :))
A fost interesant cum in tot zgomotul din jur se simtea totusi pace...
A fost interesant ca in linistea de dupa se  simtea atata zbucium...
A fost interesant si-atata... daca n-ati incercat experienta pana acum... Data viitoare cand incepe furtuna, faceti-va timp sa iesiti macar 5 minute pana afara... daca nu 30 :P;)
Ah...da...nu stiu cine s-a dus pana la urma la curs... sigur eu nu:)) sunt total aiurita si imi place ploaia, dar nu sunt iresponsabila cat sa ma duc si sa stau 3 ore uda pana la piele la un curs care si-asa e pe gata :)):P

3 comentarii:

  1. Deci sa inteleg ca ... mai bine tragi chiulu' prin ploaie ...
    Nassssstyyyyyyyyyy :D:P ...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) nu trag chiulu... dar decat sa ma intorc acasa dupa 5 minute cu mana goala mai bine m-am dus pana la magazin :)) si-asa nu mai aveam paine :P:))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) incerc sa-mi imaginez... mi-ar placea sa fiu cu tine prin ploaie.. :)) cred ca as rade mult.. as arunca umbrela si m-as invarti, as sarii in balti ca un copil :D :))

    RăspundețiȘtergere