19 ianuarie 2012

Daily Bread (33)




”Focul tau spiritual” arde cu valvataie...sau doar taciunii mai fumega?

Cu ceva timp in urma am invatat cum sa fac focul in teracota ( cu lemne ), doar ca parintii mei au omis un detaliu important... pe care l-am invatat pe propria piele cateva zile mai tarziu cand ei nu erau acasa si eu a trebuit sa fac focul de una singura.
Am reusit sa aprind focul, si l-am intretinut cu cate un lemn din cand in cand...dar totusi... teracota nu dadea caldura, asa cum stiam ca ar fi trebuit sa o faca... am consumat destule lemne fara a obtine caldura necesara...Cand am vorbit cu parintii mi-au spus ca ar fi trebuit dupa ce faceam focul sa pun mai multe lemne o data pana se incalzea teracota, nu doar sa intretin jarul cu cate un lemn din cand in cand...
Poate va ganditi, ca aici e meditatia zilei nu fila de jurnal... ei bine... nu va spun povesti doar de dragul de-a afla voi ceva despre mine : )
Asa cum am patit eu cu focul din teracota... asa este si cu viata noastra spirituala... Atunci cand il cunoastem prima data pe Domnul Isus, cand El ni se descopera focul nostru spiritual arde cu valvatai...ce bine ar fi daca ar fi daca focul acesta nu s-ar stinge niciodata, dar nici un foc nu tine pentru totdeauna daca nu este intretinut...
Sta in puterea noastra sa alegem ce fel de ”foc spiritual” avem... Fie doar intretinem jarul si aruncam acolo cate un lemn din cand in cand... Fie facem focul astfel incat sa dea caldura, sa se simta, sa se vada...
Stiu ca sunt multi care incearca uneori sa mai stinga ”focul” dar noi ar trebui sa fim prea ocupati cu lauda si inchinarea adevarata ca sa ne mai uitam la cei care incearca sa ne distraga!
Atunci cand focul este alimentat de combustibilul adecvat, in cantitatea optima, focul isi va face treaba... nici nu se va stinge, nici nu va provoca distrugeri!
Fie ca Dumnezeu sa ne dea intelepciunea necesara ca ”focul nostru spiritual” sa stranga in jurul lui pe toti aceia care trebuie sa-L cunoasca cu adevarat pe EL!

Melodia zilei:
Sherwin Gardner feat. Gauge - Fire Blazing

(R.A. 18.01.2012 pentru 19.01.2012)


*foto Laura Driha preluata de AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu