6 septembrie 2012

... ganduri ... (15)

Urmatoarele ganduri le-am scris la provocarea unor prieteni dragi care tocmai s-au casatorit (in data de 02.09 ). Nu sunt indemnuri izvorate din practica, dar sunt lucruri la care m-am gandit, care mi le doresc mie, si cred ca sunt posibile cu putina vointa si mult devotament.

Dragostea nu se umfla de mandrie... Atitudinile de superioritate nu folosesc prea mult cand vine vorba de o relatie frumoasa; da! poate esti mai bun decat celalat intr-un anumit domeniu - dar este imposibil ca tu sa fi bun la toate si celalalt la absolut nimic.

Dragostea nu pizmuiestie, nu se lauda... Atunci cand unul dintre voi are parte de succes, celalat sa nu fie invidios - sa fie gata sa se laude cu succesul celui iubit.

Dragostea nu cauta folosul sau... Dragostea curata mai repede merge pe principiul: ” daca tie iti este bine atunci si mie imi este bine ” - chiar daca uneori asta inseamna sacrificiu.

Dragostea nu se poarta necuviincios... Intr-o exprimare mai actuala si putin ”fara manusi”: dragostea nu este nesimtita! - Ati observat cumva faptul ca de multe ori cu cei dragi ai nostri ne comportam mai urat decat cu cei straini? Dragostea nu iti da dreptul sa te comporti jignitor si nu ar trebui ca anumite comportamente daunatoare sa poata fi scuzate printr-un: ” dar tu sti ca te iubesc, chiar daca... ”

Parerea mea personala este ca oamenii nu sunt perfecti dar dragostea poate fi perfecta.
Daca am pune la un loc doi oameni perfecti nu cred ca ar avea loc unul de celalalt.
Dar doi oameni care se completeaza pot avea parte de o dragoste perfecta, care acopera totul si mai ales care nu va pieri niciodata.


(R.A. - 02.09.2012 - pentru Ramona&Marius )

Un comentariu: