15 martie 2010

I BELIEVE... (15)

I believe... That sometimes when I'm angry I have the right to be angry, but that doesn't give me the right to be cruel.

Cred ca... Uneori cand sunt furioasa am tot dreptul sa fiu furioasa, dar asta nu imi da dreptul sa fiu cruda.

In unele situatii care s-au lasat cu anumite cuvinte grele, care nici nu ar fi trebuit sa fie rostite, de cate ori nu am zis : ”pai... stii... de fapt nu e vina mea... eram atat de suparata, furioasa, nervoasa, etc...”
Stiu ca este greu in unele situatii sa taci si sa nu raspunzi inapoi... dar cred ca este mai intelept a lua un timp in care sa ne calmam... decat sa trebuiasca dupa aceea sa consumam timp si energie reparand ceea ce am stricat din cauza impulsivitatii....  

2 comentarii:

  1. Oh, da! Asa e! Sunt multe lucruri care le-am spus fara sa ma gandesc la consecinte. Sa ne dea Domnul la toti o mare biruinta in acest aspect.

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte greu sa nu reactionezi sub influenta nervozitatii! E foarte greu sa te abtii de la comentariu atunci cand esti destul de calm si e si mai greu sa restabilesti echilibrul care era inainte de a reactiona impulsiv!
    Bravo pentru gand! :imbratisare::*

    RăspundețiȘtergere