2 martie 2010

I BELIEVE... (8)

I believe... That you can keep going long after you think you can't.

Cred ca... Poti continua mult timp dupa ce crezi ca nu mai poti.

Stiu ca pare putin intortocheata meditatia de azi :) ... Dar stiu sigur ca am avut situatii in viata cand AVEAM impresia ca nu mai pot continua, si totusi nu stiu cum... nu stiu de unde... am gasit resursele sufletesti necesare pentru a merge mai departe... Desi cred ca nu m-am exprimat chiar corect... 

Stiu de unde am avut resursle necesare pentru a merge mai departe : Dumnezeu

El este acela care ne daruieste putere atunci cand noi nu mai putem, El este acela care ne daruieste iubire atunci cand ne simtim de neiubit, El este acela care ne ridica cand am cazut, chiar daca suntem in cea mai adanca groapa...

Fie ca sufletul meu, si sufletul fiecaruia sa ramana alipit de Domnul, si atunci vom avea parte de lucruri minunate, si mai ales vom putea ajunge mult mai departe decat ne-am propus sau decat credeam noi ca putem ajunge.  

2 comentarii:

  1. ohhh Rebe exact de aceasta meditatie am nevoie .Merci mult ca ai postat aceste randuri :imbratisare::*

    RăspundețiȘtergere
  2. El este acela care ne daruieste iubire atunci cand ne simtim de neiubit ...

    Asta e minunat!

    RăspundețiȘtergere