9 martie 2010

I BELIEVE...(12)

I believe... That money is a lousy way of keeping score.

Cred ca... Banii sunt o cale deplorabila de a tine evidenta. ( de a vedea cine este mai bun, mai valoros )

Nu sunt ipocrita, sa spun ca banii nu conteaza. Dar conteaza sufletul care ii administreaza. Ce fel de om esti, preferi sa tii totul pentru tine, sau preferi sa dai? ... Cat de des dai din putinul sau multul pe care il ai?... Cu ce inima faci o binefacere, ca sa iti linistesti constiinta, sau a darui iti este la fel de natural ca si a respira?
Am vazut oameni bogati, care fac din bogatia lor ceva cu care sa se laude, dar am vazut si oameni bogati care stiu sa ramana smeriti. 
Personal, imi doresc sa am atatia bani cat Domnul stie ca sunt capabila sa administrez, nu imi doresc sa fiu bogata, cat imi doresc ca prin resursele mele(de orice natura ar fi ele) sa pot sa fac pe altcineva fericit...

4 comentarii: