3 martie 2010

I BELIEVE... (9)

 
I Believe... That we are responsible for what we do, no matter how we feel.

Cred ca... Suntem responsabili de ceea ce facem, netinand cont de cum ne simtim.

Sau poate altfel spus: Nu conteaza cum te simti, oricum esti responsabil de ceea ce faci, si as putea continua: esti responsabil de ceea ce spui, de ceea ce reprezinti.
De cate ori am spus: ” Oh, imi pare rau de ce am zis, dar asa sunt eu, mai rea de gura.”„Imi cer scuze daca tu mi-ai inteles gresit intentiile, dar eu de fapt nu ti-am promis nimic.”„Am promis eu asa ceva, poate doar am pomenit de asta, dar nu tin minte sa fi promis.”... Sunt atatea moduri in care ne putem justifica actiunile de care nu suntem mandri, sau pe care le-am facut fara sa le gandim in lumina Scripturii...
Dar cred ca tine de mine personal, sa ma cercetez, sa imi cer iertare pentru toate promisiunile rostite si neimplinite, pentru toate cuvintele aruncate fara sa le fi gandit, pentru toate actiunile facute pripit si pe care imi doresc sa nu le fi facut vreodata...
Stiu ca Domnul iarta, este vremea sa ma iert, si sa ne iertam pe noi insine... Sa fim gata pentru calauzirea LUI!
Duhul Sfant sa fie acela care sa vorbeasca prin noi, si trairea noastra sa reflecte caracterul Tatalui Nostru!

Un comentariu:

  1. Chestia cu scuzele sau a da vina pe altcineva, e veche de cand lumea.. mai exact din gradina Eden! Dar trebuie sa luptam impotriva firii noastre..

    RăspundețiȘtergere