27 februarie 2010

... butterfly wings ... (4)

V-am promis saptamana trecuta o poezie pe aceeasi tema, dar de un autor crestin... Asa ca: enjoy! :)

 
Bobocul de floare - Valentin Popovici

Un boboc de trandafir,
Un ghem de petale,
Gingas si firav si moale,
Dac-as vrea sa-l desfac,
Sa-l fortez sa imi faca pe plac,
Sa-i intind cu degetele mele
Petalele in siruri paralele,
I-as distruge ireparabil potirul,
As strica trandafirul.
Caci petalele sale gingase
S-ar strange toate naravase,
Ar muri strivite si rupte, batute,
In mainile mele nepricepute.
Dar Dumnezeu deschide bobocul de floare
Incet, pe-ndelete, cu multa rabdare.

Daca nu pot deschide o floare razleata,
Cum as deschide eu tainele-n viata?
Si daca petalele cu matasea lor fina
La vremea lor zambesc in lumina,
De ce sa nu cred ca Domnul va face
Si-n mine la fel atunci cand Ii place?
Mai bine s-astept sa-nteleg viitorul,
Cand vine chiar Domnul sa-mi dea ajutorul.
Isus are-n mana puterea divina,
Sa dea-ntelepciune, sa faca lumina;
Eu doar sa raman cu fata la soare
Si-n El sa astept, ca bobocul de floare.
=Amin= 

PS: Avand in vedere ca maine e ziua cuiva special... As vrea sa ii dedic aceasta poezie... dear te stii tu cine esti ;);)... I love you my friend :imbratisare: :* Domnul sa te binecuvinteze!

Un comentariu: