3 februarie 2010

... how to love ...

” We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly. ” Sam Keen

Sunt de parere ca alegi sa iubesti... nu te paleste dragostea asa dintr-o lovitura. Dragostea inseamna ca odata ce gasesti o persoana pe care alegi sa o iubesti, si ea te accepta in viata ei, tu trebuie sa alegi in fiecare zi sa iubesti acea persoana, asa, imperfecta cum este ea... Dragostea este o alegere permanenta, repetitiva... trebuie sa fi consecvent in dragoste, chiar daca, poate nu intotdeauna ai chef sa vezi binele din persoana pe care ai ales-o.
Dragostea nu tine de chef, de aparenta, de resurse, dragostea tine de convingere... nu de obsesie... ci de incredintare... de nadejde ... de speranta... de viitor... de ideal si idei...
Poate gresesc... poate vreodata voi intalni o dragoste fulgeratoare... dar nu cred... mi se pare incredibil sa cladesti ceva de durata pe ceva care a durat doar cateva clipe...

 
 Oricum cel mai constienta sunt de faptul ca Dumnezeu ne-a dat posibilitatea de-a alege in toate... de ce ne-ar lua aceasta posibilitate atunci cand vine vorba de partenerul de viata???
Astept si parerile voastre... a celor care treceti pe aici... :) ...

Un comentariu:

  1. Imi place mult cum ai explicat dragostea. Exact la fel cred si eu: Love is not a feeling is an act of the will!
    Mi-a placut in mod deosebit ceva ce ai zis: ,, Nu poti cladi ceva de durata pe ceva ce a durat doar clipe .. "
    Imi place mult ce scrii .. mult har si calauzire sa-ti dea Domnul si pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere