4 februarie 2010

... i believe in love ... do you?

 
” I am not afraid of tomorrow, for I have seen yesterday and I love today ” William Allen White

Am luat decizia de mult de a crede in dragoste, chiar daca in ultima vreme am mai avut parte de incercari ale acestei credinte, totusi continui sa cred ca Domnul a pregatit dragoste pentru fiecare dintre noi. 
Poate nu va fi dragostea pe care o vreau eu pe moment, poate Domnul are alt plan pentru mine, mi-e greu sa inteleg, cand v-a fi momentul pentru dragoste, dar el va veni la timpul potrivit ( conform Eclesiastului )... 
De ceea ce sunt sigura, e ca am pace, stiu ca va fi bine intr-un fel sau altul...
Este important ca fiecare dintre noi sa fim sigur ca i-am dat lui Dumnezeu si acest domeniu al vietii noastre...

In alta ordine de idei... sesiunea e gata... urmeaza o binemeritata vacanta... Asa ca un gand pe care l-am vazut la o persoana deosebita : LIVE ... LOVE ... LAUGH ... :)

2 comentarii:

  1. Şi eu cred că Dumnezeu a pregătit pentru fiecare persoana potrivită. Toate la timpul lor!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu are deja pregatita perioada perfecta!

    RăspundețiȘtergere