17 februarie 2010

I BELIEVE ... (1)

Acum cateva luni am primit o meditatie foarte frumoasa, primul lucru pe care l-am facut dupa ce am citit-o a fost sa o printez si sa mi-o pun pe Biblie... In urmatoarele cateva zile (a se citi aproape o luna :D:D ) vreau sa va ofer si voua, celor care cititi acest blog, bucatele din aceasta meditatie, pentru ca toata o data ar fi prea mult, si nu cred ca toti ati avea rabdare sa o cititi pana la capat ... dar se merita... Sper sa va placa...
 
I Believe ... 
That just because two people argue, it doesn't mean they don't love each other.
And just because they don't argue, it doesn't mean they do love each other.

In traducere libera: Cred ca... Daca doua persoane se cearta, nu inseamna ca nu se iubesc. Si daca nu se cearta nu inseamna ca se iubesc... (sper ca am nimerit-o... cei care va pricepeti la engleza mai bine ca mine... astept o traducere mai interesanta ;);) )

2 comentarii: