6 februarie 2010

... butterfly wings (1) ...



Ma rog sa-Ti fiu - Traian Dorz
Ma rog sa-Ti fiu un vas ales de Tine
sa folosesti din plin viata mea
spre slava Ta, spre tot ce este bine,
sa fiu al Tau intreg pe veci as vrea.

Ma rog, Isus, ca ochii mei sa planga
numai de dragul Tau cat voi trai,
viata mea de Tine sa se stranga
si numai voia Ta s-o stiu grai.

Doresc, Isuse, scumpa mea Comoara
si pretiosul meu Margaritar,
sa-Ti pot purta si eu a Ta povara,
sa-Ti fiu si eu alaturi pe Calvar.

Ajuta-ma, caci far' a Ta putere
si fara harul Tau nimic nu pot;
nu sunt nimic, nimic e slaba-mi vrere,
ci numai Tu si Harul Tau e TOT

Daca vineri e ziua muzicii... sambata va fi ziua poeziei :D ... sper ca poezia de mai sus sa va vorbeasca si voua, asa cum mi-a vorbit si mie... :imbratisare:

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasă poezia...Sunt deosebite poeziile lui Traian Dorz şi îmi plac mult...Mulţam de poezie :imbratisare:

    RăspundețiȘtergere