23 februarie 2010

I BELIEVE... (5)

I believe ... That you can do something in an instant that will give you heartache for life.

Cred ca ... poti face ceva intr-o clipa care sa te raneasca toata viata.

Bineinteles este vorba de actiunile pe care le faci, de vorbele pe care le spui. Este bine sa fi spontan, sa-ti ” asculti vocea inimii ” , ” carpe diem ”, dar este bine sa ramai cu capul pe umeri. De ce sa actionezi pripit si dupa aceea sa iti para rau toata viata? ... De cate regrete am fi scutiti daca am fi gandit de doua ori inainte de a scoate o vorba pe gura, sau daca am fi chibzuit mai mult inainte de a lua anumite decizii... Calauzire Divina in toate...asta imi doresc pentru mine si pentru voi care citit acest blog...

2 comentarii:

  1. De cate regrete am fi scutiti daca am fi gandit de doua ori inainte de a scoate o vorba pe gura, sau daca am fi chibzuit mai mult inainte de a lua anumite decizii...

    Ca bine zici .. ar trebui sa nu ne mai pripim atat ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte important sa fii cumpatat in vorbire .. de multe ori e mai bine sa taci , sa te abtii , si sa te rogi de doua ori inainte de a spune ceva :)

    RăspundețiȘtergere