10 februarie 2010

... ganduri ...

 
” Domnul vorbea cu Moise fata in fata, cum vorbeste un om cu prietenul lui. Apoi Moise se intorcea in tabara, dar tanarului lui slujitor, Iosua, fiul lui Nun, nu iesea deloc din mijlocul cortului .” Exodul 33:11
Trebuie sa recunosc ca prima parte a versetului este extraordinara, felul cum este descrisa relatia lui Moise cu Dumnezeu, dar mie azi mi-a venit un alt gand in minte. Observati ca zice ca Iosua atunci cand era tanar, prefera sa stea in prezenta Domnului, in mijlocul Cortului Intalnirii. El a luat decizia de a fi slujitorul lui Moise, si prin credinciosia lui in tot ce a facut, a ajuns ca Domnul sa hotarasca ca el, Iosua, sa fie acela care v-a conduce poporul Israel dupa moartea lui Moise. Dar ceea ce mi-a placut e ca inainte de a fi conducatorul poporului, Iosua a stat in prezenta lui Dumnezeu, si de-abia dupa aceea a iesit afara din Cort si a condus poporul in cucerirea unei tari.
Asa este si cu noi azi, poate nu mai avem de condus un popor, sau nu mai trebuie sa ducem razboaie, dar totusi trebuie sa ducem o batalie spirituala, in fiecare zi avem de luptat impotriva diavolului, dar cel mai greu razboi pe care il avem de dus este cu insasi firea noastra. Singura noastra sansa in a castiga ”razboaiele” zilnice este aceea de a sta in prezenta Domnului. Sunt de parere ca atunci cand mergem in lume putem si TREBUIE sa ramanem in prezenta Domnului, si numai asa putem sa fim un exemplu pentru cei din jurul nostru.
Fie ca Domnul sa ne indrume pe calea LUI si niciodata sa nu renuntam la prezenta Lui pentru lucruri care nu ne pot aduce implinirea.

4 comentarii:

  1. Cine neglijeaza timpul de partasie cu Dumnezeu va cunoaste regresul spiritual! Asta o am ca regula de baza.. deci a sta in prezenta lui Dumnezeu e vital in viata noastra de crestini!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Asa e... :imbratisare: ...si a avea si partasie cu fratii... :prieteni:

    RăspundețiȘtergere
  3. Amin! Cata dreptate ai, Rebe, in ceea ce spui! Imi place ceea ce scrii! :galerie:

    RăspundețiȘtergere
  4. vai: Ana, inchipuie-ti ca tu ai zis Cata=ce mare dreptate ai ... si eu cand am citit m-am gandit Cata=Catallina ... :slap: si nu avea nici un sens ce ai scris... :oops1: am ajuns addicted to TC :blush: ...

    RăspundețiȘtergere