24 februarie 2010

I BELIEVE... (6)

I believe ... That it's taking me a long time to become the person I want to be. 

Cred ca ... Imi ia foarte mult timp sa devin persoana care imi doresc sa fiu.

A deveni cine vrei sa fi... cine trebuie sa fi dupa planul Domnului, e o munca continua de o viata intreaga. La caracter muncesti de mic, chiar daca la inceput esti ghidat de parinti,profesori, vine un moment in viata cand calitatea acestor invataturi se vede in deciziile pe care le iei, si sunt decizii pe care trebuie sa le iei singur la un moment dat, sunt decizii intre tine si Dumnezeul tau. Este o munca asiduua sa fi ” In God's image ”, o munca pe care nu o poti face singur ... nu o pot face sigura. Isus este singurul care poate sa lucre la viata mea impreuna cu mine, si asta doar daca ii dau voie.

Rugaciunea mea azi, si in fiecare este : ” Doamne lucra la mine asa cum sti Tu ca este bine. Ajuta-ma sa cresc in credinta, sa ajung sa Te cunosc deplin, si prin aceasta sa ajung sa cunosc toate lucrurile. Da-mi puterea sa accept tot ce pui in viata mea, chiar daca de multe ori nu inteleg de ce. ”
 

4 comentarii: