5 aprilie 2012

Daily Bread (48)

Mai avem noi oare o credinta de neclintit?

Inca imi aduc aminte, cat de frumos era atunci cand eram copil si nu ma interesa ce credeau cei mari, nu stiam de alte credinte, de alte religii, de alte teologii, stiam Ioan 3:16 si parca imi era de-ajuns.
Acum stiu mai multe, dar odata cu stiinta, vine si indoiala, cineva spunea odata ca a te indoi de ceva nu e pacat, ci indoiala devine pacat atunci cand se transforma in necredinta.
Inca mai cred Ioan 3:16(si nu numai) si-acum ii inteleg implicatiile mult mai bine, cred ca Jertfa lui Isus a pus temelia salvarii mele, si-a oricui decide sa creada asta. Eu am avut ocazia sa stiu dintotdeauna despre Dumnezeu si in parte am ajuns sa-L cunosc pe El, chiar daca nu deplin, inca ma mai surprinde in fiecare zi cu cate-o particica minunata din Sine Insusi. Simplul fapt ca primesc zi dupa zi din partea Lui, ma face uneori sa-mi doresc sa fiu din nou copil, cu o credinta de nezdruncinat. Sa fiu intrebata : crezi in Dumnezeu? Si eu sa raspund : DA CRED, atat de raspicat incat sa nu mai fie nevoie de intrebarea suplimentara: Dar de ce?
Cand ne intreaba cineva de ce credem ce credem, ajungem uneori sa ne balbaim, pentru ca in lumea adultilor ni se cer argumente, si suntem luati drept naivi daca nu avem dovezi sa ne sustina credinta, dovezi pe care ceilalti sa le accepte ca atare.
Si totusi, mai avem noi o credinta de neclatinat? Mai putem sa afirmam cu increderea copilareasca de mai demult: Cred in Dumnezeu , cred ca e TATAL meu si ca ma iubeste, cred in Isus,Fiul Sau, cred in mantuirea data prin Jertfa Lui, cred ca pacatele imi sunt iertate si nu mai sunt aduse inaintea Ochilor Lui.
Cred ca Isus este temelia salvarii mele si ca dragostea Lui este steagul fluturat peste mine.
De fapt steagul fluturat peste noi toti de catre Acela care este Iehova-Nisi, Dumnezeu – Steagul Nostru - steagul dragostei Lui si-a biruintei noastre prin dragostea si jertfa Lui.

Melodia zilei:
 Vida Publisher - Cristo es la roca
    
  Asculta  mai multe  audio   reggae
Cristo es la Roca de mi salvacion
Su bandera sobre mi es amor. X 3
Su bandera sobre mi es amor
Hay poder y paz por la cruz de Jesus
Su bandera sobre mi es amor. X 3
Su bandera sobre mi es amor.

Cristos este temelia salvarii mele
Steagul Lui fluturat peste mine este dragostea.
Prin crucea lui Isus avem pace si putere
Steagul Lui fluturat peste mine este dragostea.

(R.A. 05.04.2011)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu