27 aprilie 2012

Daily Bread (51)




Cantati Domnului, voi cei iubiti de El, mariti prin laudele voastre Numele Lui cel Sfant! 
(Psalmul 30:4)

 Daca avem ochii deschisi in fiecare zi experimentam dragostea lui Dumnezeu.

Suntem creatia mainilor Lui, suntem coroana creatiunii Lui, suntem cei pentru care si-a jertfit Unicul Fiu, suntem cei care Ii datoram lauda si inchinare!

Am primit si primim atatea in fiecare zi, in toate domeniile... Da, poate unii sunt mai ”binecuvantati” decat altii; zilele trecute am auzit un proverb persan: m-am plans ca nu am pantofi, pana am vazut pe cineva care nu avea picioare...

Putem sa ne petrecem viata perfectionand nemultumirea si facand din ea o arta...

Poate ar fi mai bine sa nu mai exageram in ”analizarea” binecuvantarilor primite; pur si simplu in fiecare zi sa aducem laude Numelui Sfant al lui Dumnezeu pentru ca experimentam dragostea si nu pedeapsa Lui!


Melodia zilei:
Petra - Hallowed Be Thy Name

 Words and music by Bill Ancira


We will worship the Maker of all things
Almighty God, to You our voices sing
Hallowed be Thy Name
Hallowed be Thy Name
You are the Holy One
Father, Spirit, Son
King of kings and Lord of lords
Hallowed be
Hallowed be
Hallowed be Thy Name
 
(R.A. 26.04.2012 pentru 27.04.2012)
 
Poza preluata de AICI 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu